26 Eylül 2016 Pazartesi

DR. MURAT KÜÇÜK İÇİN

DR. MURAT KÜÇÜK İÇİN

Nedir evlat adın, dedi Murat’tır
Dedim Kardeşinin, dedi Fırat’tır
Dedim memleketin, dedi serhattır
Dedim baban var mı, dedi ki yok yok.

Dedim saygın nerden, dedi edepten
Dedim güvenin çok, dedi meşrepten
Peki disiplinin, dedi mektepten
Dedim yalan var mı, dedi ki yok yok.

Dedim dedikodu, dedi ki sevmen,
Dedim haset ve kin, dedi ki bilmem,
Dedim iftira ne, hiç reva görmem,
Dedim düşman var mı, dedi ki yok yok.

Dedim bilim teknik, dedi muradım
Dedim bu insanlık, dedi fıtratım
Dedim erken gittin, dedi var ahtım
Dedim borcun var mı, dedi ki yok yok.

Dedim istenen ne, dedi başımdır
Dedim otuz iki, dedi yaşımdır
Dedim gerçek iman, var; yoldaşımdır
Dedim şüphen var mı söyledi yok yok.

Necati Ağıralioğlu
24.08.2005.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder